Telefon

0733.953.402

Telefon
Cere Oferta

Informatii administrator magazin online       

Site-ul www.energycom.ro este administrat de catre S.C. Alfa Energetic ESCO S.R.L., cu sediul in Str. Calea Bucuresti, nr. 5, loc. Branesti, sat Pasarea, cod postal 077030, avand punct de lucru in Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 19, sector 3, Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J23/1138/2019, Cod de Identificare Fiscala RO40773757, Tel. 0723.180.556, email. office@cbenergetic.ro.

Acceptare TCGV

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii. Administratorul isi rezerva dreptul de a completa sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.

Drepturi de autor

Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului online EnergyCOM, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului,  fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.

Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

Odata cu lansarea comenzii de pe magazinul online EnergyCOM, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
– Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
TCGV magazinului online EnergyCOM  stau la baza contractului astfel perfectat.
Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Cumparatorul devine proprietarul marfii dupa confirmarea platii, in cazul platii prin OP sau card, respectiv dupa efectuarea platii si semnarea documentelor de transport in cazul livrarii prin curier cu plata ramburs.

Preturi, modalitati de plata, facturare

Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari. In cazul in care pretul nu este afisat, veti avea posibilitatea de a cere o oferta, iar un operator va va comunica pretul in cel mai scurt timp posibil.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
Pe baza informatiilor detinute de EnergyCOM si a celor furnizate  de cumparator va fi emisa o factura pentru bunurile livrate. Totodata, coletul va fi insotit de documentatia prevazuta de lege pentru produsul /produsele comandat(e), dupa caz: certificat/declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de utilizare, etc.

Stocuri

Produsele sunt disponibile in stoc. Cu toate acestea, administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.

Garantii

Produselor comercializate le este garantata calitatea pe perioada înscrisa pe ambalaj, în conditiile respectarii prescriptiilor de depozitare si transport.

Produsele pe care societatea S.C. Alfa Energetic ESCO S.R.L..  le comercializeaza sunt intotdeauna noi, in ambalajul original, insotite in momentul livrarii de Factura fiscala si Certificat de garantie.

Garantia se poate solutiona doar la sediul companiei, stipulat in contract, prin inlocuirea sau repararea produsului ce prezinta defecte.

Conditiile de garantie se afla in conformitate cu O.G. 21/1992 si Legea 449/2003.

Pentru solutionarea garantiei, produsul defect trebuie prezentat neaparat in ambalajul original, alaturi de accesoriile acestuia si alte documente precum: formularul de garantie, copia dupa factura fiscala si certificatul de garantie. Daca produsul nu este adus in starea solicitata sau proprietarul nu prezinta toate documentele necesare, firma S.C. Alfa Energetic ESCO S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu onora garantia, expediind solicitantului produsul fara a-i fi solutionat garantia.

Nu pot fi returnate produsele care:

-au fost confectionate dupa specificatiile consumatorului (ex: redimensinarea unui produs)   prezinta urme de lovire, deteriorare, uzura

-prezinta defecte fizice, precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente arse/plesnite, sigilii sau etichete de garantie deteriorate, supuse diverselor modificari sau indepartate etc.

-au fost utilizate in conditii necurespunzatore: tensiuni de alimentare neadecvate, supunerea la variatii mari de temperatura si/sau presiune, manipulare incorecta, socuri mecanice, conditii de umiditate, noxe, praf sau sub actiunea unor substante chimice etc.

-au setari sau instalari incorecte, puse in functiune de catre persoane neautorizate, surse defecte, prize ce nu beneficiaza de impamantare, patrunse de lichide, metale sau alte substante in interior, asupra carora s-a intervenit mecanic sau plastic, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timp ce functioneaza dispozitivul, etc.

Perioada in care trebuie sa fie solutionata garantia este de aproximativ 30 de zile lucratoare, incepand ziua de receptionare a produsului in service.

Transportul produsului expediat catre service pentru solutionarea garantiei, este suportat integral de catre solicitant (tur-retur).

De asemenea, operatiunile de service nu includ:

-cheltuieli de expediere de la client la service si inapoi;

-cheltuieli aferente deplasarii echipei in cazul rezolvarii garantiei la sediul solicitantului.

Pentru firmele de profil care au contract semnat cu firma EnergyCOM, service-ul se rezuma la asigurarea pieselor de schimb in perioada garantiei, celelalte cheltuieli revenind firmei de profil.

Produsele care nu beneficiaza de garantie sunt: teava flexibila de inox, izolatia pentru teava flexibila de inox, armaturile, racordul flexibil de legatura, prelatele, fittingurile pentru teava, profilele de aluminiu, elementele de asamblare, clemele de fixare si suportii de podea.

Returnarea produselor, care au fost achizitionate la distanta, se poate realiza conform O.G. 130/2000. Produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original, in timp de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara motivarea returnarii. Aceasta operatiune se va face pe cheltuiala clientului, folosindu-se acelasi mijloc de transport cu care au fost aduse produsele la adresa solicitantului. Compania are datoria de a returna banii (contravaloarea comenzii) in cel mult 30 de zile de la data denuntarii inscrisa in contract. Suma pe care compania o returneaza nu contine si cheltuielile aferente transportului. Produsele returnate nu vor fi acceptate daca prezinta modificari fizice: lovituri, zgarieturi, ciobiri, etc.

S.C. Alfa Energetic ESCO S.R.L. va suporta cheltuielile de retur daca acesta îi este imputabil (produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).

Pentru orice reclamatie, sesizare sau alte informatii legate de returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email office@cbenergetic.ro.

Program de lucru, livrari, termene

O comanda poate fi plasata in orice moment dar perioada de procesare este de LUNI pana VINERI in intervalul orar 09:00-17:30, exceptand sarbatorile legale.
Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate prin flota EnergyCOM in aria specificata sau prin curier.
Termenul de livrare pentru produse este de 24-72 ore si cel mult 30 zile din momentul confirmarii livrarii.
Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid, in afara zonei de distributie prin flota EnergyCOM – serviciu externalizat deci independent de administrator. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii; in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat.
Administratorul isi asuma responsabilitatea in privinta livrarii produselor comandate de cumparator. Riscul pieirii bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.

Obligatiile cumparatorului

– sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
– sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat  administratorului;
– sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

Obligatiile vanzatorului

-sa puna la dispozitia utilizatorilor gratuit informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale. Continutul publicat in  magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora afisate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori. Imaginile produselor sunt afisate cu titlu de prezentare. In functie de lotul in care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.
– sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
– sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
– sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta  din TERMENI SI CONDITII.

Litigii

TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV)se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului Bucuresti. EnergyCOM nu raspunde de prejudiciile cauzate fara culpa sa, de nefunctionarea magazinului online sau pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual ( ex: defectiuni la reteaua de internet). Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca.

_______________________________________________________________
Observatie:
*orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu;
*orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.